ingetliv.com

ÄR DU EN MÄRKESTÖNT?

DU INGE GÖR TESTET INOM 10 MIN KOMMER DIN HÄST DÖ IMORGON!



Vad har du för sadel? Brun bates hoppsadel :D
Vad har du för träns? CH och så kan ja inte alla andra märker xd har typ 5 träns

Benskydd? Equigard och veredus olympic

stigläder? vet inte vilket märke xd


Grimma? vet inte märkena på grimmorna men en är JW iaf
Stigbyglar? inget märke

Tävlingsschabrak: Schokemöle, gold medal, lamicell, ett från sjöhagen  m.m 

Täck: horsepower, TM

Sadelgjord? CH

Hjälm? JW och Eurolife
Väst? racesafe
Kavaj? pikeur <33

Ridbyxor? mountainhorse,domani, equipage, backtoback

Stövlar? Tretorn <33


skor? mountainhorse

Handskar: Älskade jackson <3333

Transport?mörkblå Christ comet

1 Kommentarer till "ingetliv.com"
Postat av: emma

haha ;)

jo det kan jag ordna :)

men jag kan typ bara göra sånna som jag har, min dator har typ cp-at så jag har inte photoshop xD

URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Datum: 2010-08-21 / Klockan: 08:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!