23.36

Igår var det ju dags för Karina träning och det gick sååå bra :') Súra var super duktig, trampade på i en stadig och fin form och gjorde allt jag bad henne om (: Både Karina och jag var jätte nöjda.

Och idag hoppade jag ju barbacka xD Súra tyckte det var ett bra tillfälle att busa lite extra haha nae men hon var snäll och bocka inte alls :D men hon vart himlans pigg mot hindrena (; haha men jag garva bara hon är ju så söt när hon är så jäkla taggad :D<33


Har förövrigt funderat lite på vad jag ska ha på mig på nfk tävlingarna ni får hjälpa mig att välja, vet inte ifall min nya kavaj har hunnit komma än men om den har det blir det antingen:

*Röd Pikeur kavaj
*Tretorn stövlar(svarta)
*JW hjälm(svart)
*Jackson ridvantar(mörkblåa)
*Blått broderat schabrak

Eller

*Mörkblå Kingsland tröja
*JW hjälm(svart)
*Tretorn stövlar(svarta)
*Jackson ridvantar(mörkblåa)
*Mörkblått lamicell schabrak


vilken outfit blir det ;D<33

 

älskar även denna låt :http://www.youtube.com/watch?v=uuJebKFFzrY&NR=1

1 Kommentarer till "23.36"
Postat av: emma

hur gammal är den :)?

URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Datum: 2010-08-18 / Klockan: 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!