23.30

Hej på er :D

idag väckte mamma mig vid 9 så fira vi pappa :D sen blev det stallet, ett lungt pass på banan. Súra var ruksigt fin idag och lugn ;o hon var dock stel i början men när vi bråkat lite grann gav hon med sig och jobbade på super bra :D förresten sadeln är jätteskön och det ser helt okej ut med svart träns :D ska faktiskt köpa mig ett mörkbrunt sen men det kommer ta ett tag :D

Sen åkte vi hem och så kom farfar och gerd, vi käkade god mat och fika :D sen vid 7 kom sanna så då gick vi upp till tivolit :) åkte lite karuseller men vi drog typ vid 9 för det var astråkigt :O inget kul folk alls.

nu har jag faktiskt plattat håret med en ny plattång har faktiskt haft den rätt länge men typ aldrig använt den ;D men den var jättebra :) happyy


Vad föredrar ni svart eller brunt läder?
själv tkr jag det är snyggast med brunt i hoppningen men inte ljusbrunt utan mörkbrunt/rödbrunt ska det va, men i dressyr är svart klart snyggast :D




0 Kommentarer till "23.30"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!