23.19

Hej :D slänger in en liten update nu :D

Fre: Red ett riktigt dressyrpass med Súra och det gick asa bra :D fast i galoppen tyckte hon det blev lite jobbigt så hon började bocka xd men jag skratta bara hon är ju så söt.

Lör: Hoppade Súra och jag säger bara WOOOOWW hon hoppade så fint flög över allt jag styrde mot, bjöd gjorde glädjeskutt efter hindren och tyckte det var dunderkul. Det är en sådan härlig känsla när hon verkligen suger tag i hindret laddar och sen trycker ifrån med all kraf :') alla borde få hoppa denna fantastiska ponny, där kapaciteten tar stopp kommer hennes vilja ta över <3
 

Sov även hos allrabästavännen mellan fredagochlördag :'d vi hade dunder skojj :D:D<33  ska va med bästis imorn med då ska hon få rida lite på min ponnystjärna :D:D<33

 

 love you <3

 

0 Kommentarer till "23.19"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!